неделя, 27 декември 2015 г.

Лесен маникюр с точки


Здравейте!

Ако ме следите в Instagram, вече сте видели този идея. Публикувам я тук по-късно, заради коледната серия маникюри.


Маникюрите с точки са едни от любимите ми. Стават бързо, лесно и дори няма нужда от специални инструменти.


Съвет: Точките на показалеца първо направих в бяло, а след това оцветих в желаните цветове. Така те се виждат добре на тъмния фон.

За да направя този маникюр използвах:
  • Инструмент за правене на точки;
  • Основа за лак - Eveline 8in1;
  • Кафяв цвят - Golden Rose WOW! 47;
  • Бял цвят - Flormar 400 Bright White;
  • Жълт цвят - Mina (от магазините за левче и нямат номера);
  • Червен цвят - Golden Rose WOW! 50;
  • Златен бокатен лак - Golden Rose WOW! 202.
Ако идеите ми Ви допад, не забравяйте да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram.

Няма коментари:

Публикуване на коментар