неделя, 20 декември 2015 г.

Лесен коледен маникюр




Здравейте!

Днес Ви представям последния коледен маникюр за тази година. И тъй като най-вероятно няма да има нови публикации до Коледа, искам да Ви пожелая един прекрасен и уютен празник с най-близките хора.

Знам, че на снимката не виждате зелено, а синьо, но този цвят се оказа доста труден са заснемане и не успях да уловя истинския.



Маникюрът е лесен, но отнема много време. На мен ми отне близо 2 часа, но в това време съм включила и времето и за изсъхване, а то е много важно.

Стъпките за направата са следните (снимка, ще видите долу):
  1. Нанесох база за лак и 1 слой бял лак на всички нокти.
  2. Уверете се, че лакът е добре изсъхнал и наредете тиксо за нокти по показания начин (на снимката - 1.).
  3. След това с тънка четка започнете да запълвате празните места с избраните от Вас цветове (на снимката - 2.). Работете възможно най-бързо.
  4. Веднага след като оцветите махнете тиксото. Важно е лакът да не е изсъхнал, когато махате тиксото.
  5. Изчаках лакът да изсъхне и запечатах с топ лак.
  6. С клечка за уши, напоена в лакочистител, почистих кожичките.
Съвет: Тъй като бързината е много важна, аз правих всеки нокът по отделно.



Използвах:
  • Тиксо за нокти;
  • Тънка четка за рисуване;
  • Бял цвят - Flormar 400 Bright White;
  • Червен цвят - Flormar 365 Fiery Ruby;
  • Златен цвят - Golden Rose WOW! 42;
  • Зелен цвят (който Вие виждате като син) - Perfect 523;
  • Топ лак - Golden Rose Quick Dry.
Благодаря Ви, че четете блога ми. Весели празници.
Може да ме намерите във Facebook.

Няма коментари:

Публикуване на коментар