петък, 4 декември 2015 г.

Грижа за ръцете и ноктите



Здравейте!

Красивият маникюр според мен е част от една цялостна картина. За да се забелязва Вашият маникюр и да е още по-красив, е хеобходима и добра основа - здрави нокти и поддържани ръце.

Днес реших да Ви покажа как аз се грижа за моите ръце и нокти. В публикацията ще Ви покажа основни и лесни стъпки, които аз спазвам.
  1. Поддържане на дължина и оформяне - аз не използвам нокторезачка. Намирам пилите за нокти за много по-удобни и прецизни. С тях лесно постигам желаната дължина и форма и не ми отнема много време. Знам, че металните пили не са най-удачният избор, но с тях всичко е толкова бързо и лесно и аз предпочитам тях. Рядко прибягвам към хартиена пила и то за малки детайли.
  2. Премахване на кутикулите - според мен това е често пренебрегвана стъпка в маникюра. Аз не си я спестявам и използвам гел за премахване на кутикулите - бързо, лесно, ефективно. Никога не режа кожичките - това за мен са живи клетки и да ги режат имат право само лекарите :D.
  3. Добър заздравител като основа за лак - предпазва нокътя от оцветяване, удължава живота на маникюра, заздравява ноктите, спира цепенето и деленто, ускорява растежа... все още ли мислите, че е просто излишен пласт лак?
  4. Хидратиращ крем за ръце - подхранва и омекотява кожата на ръцете. Една наистина добра рамка за красивия маникюр.

Как се грижите за Вашите ръце и нокти? 

Може да ме намерите и във Facebook.

Няма коментари:

Публикуване на коментар