сряда, 30 декември 2015 г.

Любими лакове за 2015 година




Здравейте!

В последната публикация за годината искам да Ви благодаря, че четете блога ми. Дълго мислих за темата на последната публикация и реших да Ви представя любимите си лакове. Ако четете блога редовно, знаете че е насочен към ниския и средния ценови клас. Вярвам, че дори и с по-евтини лакове се постига наистина добър резултат. 


Сега ще Ви ги представя, като не са подредени по любимост, защото ми е наистина трудно да го направя. 


Първо ще Ви говоря за жълтия лак на Essence. Той е от стара серия (colour&go), но е в любимият ми цвят и е подарък от любимия ми човек. Получих го изненадващо в началото на годината и вече съм преполовила бутилката. Като покритие и издръжливост е с добро качество. Любим и със сантиментална стойност.


За лаковете на Essie може да прочетете повече тук. Купих си ги с голямо желание и на голямо намаление. Колебаех се кой цвят да избера за годишен любимец, но се спрях на розовия - Jam n'jelly. 


От брокатените лакове на Maybelline Colorama останах много изненадана и то приятно. Покритието е хем леко и нежно, хем достатъчно наситено и на 1 слой. Изсъхва доста бързо и се маха лесно за такъв вид лак. Първи лак на марката, но определено не и последен.


В лицето на този светло розов лак на Golden Rose Color Expert намерих идеалната алтернатива на бялото за основен цвят. Не мога да се възприема с бели нокти и това е! Но точно този лак замества бялото идеално и е мой любимец.


Едни от най-големите ми лакови открития за тази година са лаковете на Golden Rose WOW!. Толкова са сладки, покривни, красиви и достъпни, че нямаше как да не ги включа в любимците си. Единственото ми колебание тук беше кой цвят да включа, тъй като колекцията ми е голяма. Препоръчвам ги с две ръце.

Скъпи читатели, хората казват, че човек не може да е щастлив, ако е болен. Казват също, че не може да сме щастливи без подкрепата и любовта на близки, приятели и семейство. Аз вярвам в това и за новата 2016 година искам да ви пожелая само да бъдете щастливи!

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар