неделя, 22 ноември 2015 г.

Топ лакове | Top Coats




Здравейте!

Топ лакът е едно от най-важните неща, които всеки, уважаващ себе си лакоманияк, трябва да притежава. Днес ще Ви покажа тези, които аз използвам.


Започвам с може би най-известния - гел топ лакът на Essence. Всички говорят за него, всички го харесват. Е, аз съм може би единственият човек на света, който не е впечатлен от лака. Не го харесвам първо, защото се намира трудно - цяло чудо си е да го има на рафтовете на марката. Да, придава страхотен блясък и издръжливост на маникюра, но го използвах едва няколко пъти и започна да засъхва. След време започна да прави и линии, които не харесвам. Колкото и да харесвам блясък, не бих го закупила отново.


Харесвам лаковете на Flormar, като изключим факта колко бавно изсъхват. С обикновения топ лак на марката имам същия проблем. Придава стъклен блясък на лака, както и обещава, но му отнема близо час да изсъхне. Използвам го по предназначение, когато не бързам и нямам какво друго да правя. И понеже не обичам да изхвърлям неща, които са почти нови, му намерих ново приложение. С топ лака на Flormar лепя разни брокатчета по ноктите си - като лепило. Не бих купила повторно.

Нещата с матиращия топ лак на Flormar стоят по коренно различен начин. Изсъхва бързо, придава допълнителен живот и матира страхотно. Когато искам нещо по-различно прибягвам до него и той преобразява дори и най-скучния лак. Единствен минус за мен е отвратителната миризма. Бих купила втора опаковка веднага щом този свърши.


И за финал оставих най-любимият ми топ лак - Golden Rose Quick Dry. От година забелязвам значително подобрение в качеството на лаковете от марката. Този лак наистина е бързосъхнещ - за по-малко от 3 минути лакът е изсъхнал. Придава страхотен блясък и издръжливост. Почти винаги свалям лака си на 4 ден непокътнат, но просто ми е омръзнал вече. Препоръчвам го с 2 ръце и определено ще го купя пак.

А кой е Вашият любим топ лак?

Може да ме намерите и във Facebook.

Няма коментари:

Публикуване на коментар