неделя, 8 ноември 2015 г.

Nail Art Essentials

Здравейте!


В тази публикация ще Ви покажа кои неща според мен са най-важни за правенето на красив маникюр. Искам да отбележа, че с правене на маникюр се занимавам чисто любителски.


Първото важно нещо е добрата база (основа) за лак. Преди често я пропусках, мислейки я за ненужна допълнителна стъпка. Това съвсем не е така - тя предпазва нокътната плочка от оцветяване и спомага за заздравяването й. Най-любима ми е базата на Eveline Cosmetics 8in1. Тя помогна на ноктите ми да спрат да се цепят и да придобият по-хубав вид. Харесвам също заздравителя на Perfect 5in1 Hardener.

Друго важно нещо за красивия маникюр у дома е добрият топ лак. Той запечатва лака, придава блясък и издръжливост на лака. За момента използвам 3 - на Essence, Golden Rose и Flormar. Трудно ми е да определя кой ми е любим. Този на Essence изсъхва страшно бързо, открива се трудно по магазините и не съм сигурна дали бих купила отново. Лакът на Golden Rose е от бързосъхнещите, но май ми се е паднала дефектна четка, а наскоро забелязах, че лакът на Flormar трудно изсъхва дори и след цял час. На кого му се чака толкова много?!


Много важни са също и цветните лакове. При техния избор не се влияя от марки. Обичам малки количества и широки четки. Но, разбира се, всичко е до цвета - щом ми хареса го купувам. С добра база и топ лак не мисля, че е нужно да се дават луди пари за цветни лакове.

Отделно внимание искам да обърна на белия и черния цвят. За момента съм най-доволна от черния лак Golden Rose WOW! и белия на Flormar.


 Инструментите за правене на точки за мен са задължителни. С тях се правят доста лесни и интересни неща и са изключително подходящи за начинаещи. Аз си ги закупих от малко козметично магазинче.

Тънките четки за рисуване на маникюр също са много полезни. Купувайки си тях спестяваме пари за специалните лакове за рисуване.

Лак за рисуване си купувам единствено с брокатени частици. Не мисля, че ако имам четки и лакове е нужно да си купувам и специални такива, които може и да не са толкова качествени. 

Хубавият лакочистител също е задължителен. Любим ми е зеленият на Lilly, за който сигурно сте чели вече много.

Според мен е задължително да имаме и разредител за лак. Използвам този на Perfect и съм доволна. 

 Лепенки за нокти не харесвам, но понякога използвам водни лепенки (ваденки, не съм сигурна точно как се казват на български). Те са добро решение за начинаещи, а и не само.


Това са моите задължителни неща за правенето на маникюр у дома. Ще се радвам ако в коментарите ми оставите и Вашите предложения.
Не забравяйте да харесате и страницата ми във Facebook, за да научавате първи за предстоящи публикации. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар