сряда, 25 ноември 2015 г.

Essie Jamaica me crazy & Essie Jam n'jelly




Здравейте!

Да, да, да! Това са първите ми Essie-та! От толкова време ги искам и бях супер развълнувана, когато най-после бяха в ръцете ми.


Избрах си цветовете "Jamaica me crazy" и "Jam n'jelly". Знам, че е есен, а те не са най-есенните цветове, но тези харесах най-много.

За получаване на желания цвят на мен ми бяха нужни 2 слоя. Блясъкът и без топ лак е добър. Текстурата е по-течна (каквато обичам) и се нанася лесно. Четката е удобна и прави овал без проблем. Лакът изсъхна доста бързо. Свалянето е лесно, нокътят не се оцветява.


Цял ден ги гледах, чудейки се с кой да се лакирам първо. Избрах лилавия цвят Jamaica me crazy. Така изглежда цветът на 2 слоя и без топ лак.


А така изглежда Jam n'jelly също на 2 слоя и без топ лак.



Като заключение ще кажа, че съм доволна от качеството и цветовете на лаковете Essie. Цената им донякъде е оправдана, защото предлагат наистина интересни цветове с добро качество, но не са нещо невиждано. Бих си купила друг лак, само ако отново е намален и е на тази цена.

Лаковете на Essie се предлагат в дрогирии "Лили", цената им е 15-16лв. Моите лакове бяха намалени на 6лв и това беше причината да ги купя.

Вие имате ли опит с марката? Кой е любимият Ви цвят на Essie?

Може да ме намерите и във Facebook.

Няма коментари:

Публикуване на коментар