вторник, 10 ноември 2015 г.

Flormar Genius Glitter GG03 Roll the Wheel

Здравейте!



С наближаването на Коледните празници все по-често ми се иска да използвам глитърни лакове. Проблем имам с намирането на такъв лак, който да отговаря на изискванията ми за брокатен лак. От този тип лакове искамда имат достатъчно брокатени частички, за да покрият плътно нокътя без да се налага да ги гоня с четката в бутилката, и да не изсъхват прекалено бързо.


Лакът Flormar Genius Glitter е в стандартната за марката бутилка от 11ml. Цветът, който аз си избрах GG03 Roll the Wheel, е прекрасен ситен сребърен шимър с по-големи кръгли сини частици. Четката е от тънките (на мен ми се падна дефектна и 2 косъма стърчат).



Лакът не се точи. Покрива плътно на 1 слой, но аз предпочитам да слагам по 2. Нанесен е леко груб и се сваля с повечко търкане, но такае с всички лакове от този тип. Колко точно издържа ми е трудно да кажа, тъй като махам лака след не повече от 4 дни, защото ми омръзва.

Лакът е на 2 слоя, нанесени върху червеното. Без топ лак.
 Определено харесвам лака на Flormar и бих си закупила и друг цвят.

Използвате ли глитър лакове? Кой е Вашият любим глитър лак?

Може да ме откриете и във Facebook.

Няма коментари:

Публикуване на коментар