събота, 30 януари 2016 г.

Flormar Full Color FC23 Petite Mint




Здравейте!

Преди около месец забелязах нова серия лакове на Flormar в едно малко магазинче. Тъй като не се влияя особено от марките на лаковете (за мен са важни цветовете), а и като цяло съм доволна от качеството на лаковете Flormar, реших да пробвам новата серия. Цената е 2лв, количеството по-малко от обикновената им серия, но за мен това си е предимство.

След разглеждане на всички налични цветове си избрах ментовия 23 Petite Mint. Много ми хареса, а и имах конкретна идея за маникюр с него. Имах огромно желание четката да е от плоските и не мога да Ви опиша с какво нетърпение се прибрах, за да отворя лака. Е, молитвите ми не бяха чути и четката е стандартната тънка четчица, но и с нея се справям доста добре. Лакът покрива и на 1 слой без да прозира, но аз предпочитам да нансям по 2. За да изсъхне, са му нужни около 30 минути, толкова отнема на лаковете от марката при мен. Блясъкът изчезва бързо, но аз използвам топ лак и за мен това не е проблем.

След първото използване имах проблем - капачката се отвори, но четката остана вътре. Справих се и с него - просто връщам капачето и притискам по силно към шишето лак и когато отворя четката също излиза. Може проблемът да е само с моя лак, но за мен е разочароващо.


Така изглежда лакът на 2 слоя (безименният пръст е само на 1 слой) и без топ лак

Като че ли възлагах прекалено много надежди на този лак и се чувствам леко разочарована. Ако някой от останалите цветове ме грабне много и нямам подобен, бих го закупила. 

Ще се радвам, ако ме намерите и във Facebook.

Няма коментари:

Публикуване на коментар