вторник, 12 януари 2016 г.

Маникюр с леопардов принт




Здравейте!

Като цяло не си падам по животинските шарки под каквато и да е форма, но понякога ми се иска и аз да съм "в крак с модата". Реших да си направя този маникюр с леопардов принт, защото все пак не е толкова крещящ.



Стъпки за направата (снимка долу):
  1. Лакирах всички нокти в телесен цвят и изчаках да изсъхне.
  2. С инструмент за правене на точки направих различни по големина кафяви "петна".
  3. След като изсъхна, отново с инструмента за правене на точки обградих "петната" с черен лак.
  4. Нанесох матиращ топ лак.

Какво използвах:
  • Инструмент за правене на точки;
  • Телесен цвят - Golden Rose WOW! 96;
  • Кафяв цвят - Tanya Burr Penguin Chic;
  • Черен цвят - Golden Rose WOW! 89;
  • Матиращ топ лак - Flormar Matifying Top Coat.

Благодаря Ви, че четете блога ми!
Може да ме намерите във Facebook и Instagram.

Няма коментари:

Публикуване на коментар