неделя, 27 март 2016 г.

Golden Rose Color Expert 59




Здравейте!

Днес ще Ви разкажа за любимия си лилав лак. Толкова го харесвам, че бутилчицата е наполовина празна, а това си е постижение.

Сдобих се с лака по много интересен начин. Автомобилът на приятеля ми беше леко издраскан и решихме да намерим такъв цвят за нокти (понеже нямах) и да я лакираме, за да спрем развитието на драскотината. :D И след дълго търсене получих подарък - Golden Rose Color Expert 59.

Тази серия на Golden Rose ми е абсолютен фаворит - цветове, покривност, издръжливост, блясък, цена. При мен тъмните нюанси от серията Color Expert издържат около 4/5 дни. Могат и повече, но просто ми омръзват.




На безименния пръст и кутрето използвах водни стикери от aliexpress.

Ето и всичко, което използвах:
  • Водни стикери от Aliexpress;
  • Лилав цвят - Golden Rose Color Expert 59;
  • Топ лак - Golden Rose Quick Dry.
Благодаря Ви, че четете блога ми!
Може да ме намерите във Facebook и Instagram.

Няма коментари:

Публикуване на коментар